CANDIDATE STUDENTSSTUDENTSGRADUATESINTERNATIONAL STUDENTS BARRIER FREE​

Follow us

Candıdate StudentsSTUDENTSGRADUATESINTERNATIONAL STUDENTS barrier free

Follow us
Ostim Teknik Üniversitesi Web sitesi
  • Institutional

    ABOUT US


    About OSTİM
    About OSTİM Foundation
    About Our University
    OSTİMTech Focus Points

    UNIVERSITY ADMINISTRATION


    Board of Trustees
    Message from the Chairman of 
    the Board of Trustees​

    Rectorate
    Vice Rectors 
    University Advisory BoardCorporate Technology ManagerCorporate Sustainability 
    Management​

    ORGANIZATIONS


    OSTIMTECH SESİ - 2025
    Feza Gursey Memorial Day
    Conference on Colonial Crimes
    2024-2025 Opening Ceremony
    SEPIP 2025
    SEPIP 2024
    100th Anniversary of the Republic
    2023-2024 Opening Ceremony
    SEPIP 2023
    OSTIMTECH Organization Unit
    2021-2022 Opening Ceremony
    SEPIP 2022
    IBM-OSTIMTECH Workshop
    SEPIP 2020
    SEPIP 2021
    Congress on Public 
    Administration and Development​

    PUBLICATIONS


    OSTIMTECH Publications
    E-Bulletin
    Industrial Policy Journal

    ORGANIZATION CHART

    OSTİMTECH SUSTAINABILITY

    GENDER EQUALITY PLAN

    LEGISLATION

    QUALITY MANAGEMENT SYSTEM

    COMMUNICATION CENTER / OTİMER


  • Academic

    INSTITUTES


    Institute of Science
    Institute of Social Sciences

    FACULTIES


    Faculty of Economics and 
    Administrative Sciences​

    Faculty of Architecture and Design
    Faculty of Engineering

    HIGH SCHOOLS


    Vocational School
    School of Foreign Languages

    ACADEMIC SHOWCASE


    Publications
    Rankings

    COMMON COURSES  


    ​Department of Common Courses
  • Administrative

    GENERAL SECRETARY


    General Secretariat
    Organization Chart

    DEPARTMENT HEADS


    Press, Public Relations and Publicity 
    Directorate
    Department of Information 
    Management
    Human Resources Departmentı
    Library and Documentation 
    Department
    Department of Financial Services
    Department of Student Affairs
    Strategy Development Directorate
    Directorate of Construction Works, 
    Technical and Support Services

    DIRECTORATES


    Directorate of Career Planning, 
    On-the-Job Training, and Alumni 
    Relations
    Directorate of Health, Culture and 
    Sports
    Purchasing Directorate 
    International Relations Directorate
    Editorial Directorate 

    OTHER UNITS


    Legal Consultancy
  • Head Offices and Offices

    OUR RESEARCH CENTERS


    Entrepreneurship, Leadership Application and Research Center Ahi Evran Anatolian Entrepreneurship Research Centeri Industrial Policy and Development CenterTechnology Transfer OfficeWriting CenterETAUM 
    Energy Technologies Research and Application Center

    APPLICATION OFFICES


    New Technologies, New Professions and Skills Commission International Partnerships Coordination Scientific Research Projects CoordinationProject Development and Management OfficeFeatOptis SystemOTÜSEMEthics CommitteesDİLMER
    OTÜZEM (Distance Education Research and 
    Application Center)

    Scientific Research Publication Ethics Committee 

    INFORMATION SYSTEMS​


    EBYS (Electronic Document Management System)OBS (Student Information System)
    OBS (Administrative Staff Login)
    BKYS (Integrated Quality Management System)
    LMS (Distance Education System)
    INTRANET (Corporate Communication Portal)
    Bologna Course Information Pack
    Corporate Email Login
    Getting Information
  • Store
  • F.A.Q
  • My Cart 0
English (US) | Türkçe
  • Hakkımızda
  • Organizasyon Çeşitleri
  • Organizasyon Kategorileri
  • Organizasyon Süreci
  • Organizasyon Başvuru
  • Organizasyon Birim Kataloğu
  • İletişim

OSTİMTECH Organizasyon Birimi

OSTİMTECH Organizasyon Birimi; Enstitü, Fakülte, Yüksekokul, Merkez ve birimler tarafından yürütülecek ulusal/uluslararası bilimsel, sosyal ve idari olmak üzere tüm organizasyon faaliyetlerinin (kongre, konferans, akademik açılış, çalıştay, seminer, webinar, özel günler, vb.) düzenlenmesini sağlamaktadır.  

Organizasyon Çeşitleri

 

• Uluslararası Akademik Organizasyonlar: Kongre, Konferans, Workshop, Webinar vb.

• Ulusal Akademik Organizasyonlar: Kongre, Konferans, Çalıştay, Seminer, Akademik Açılış

• Sosyal, Kültürel ve İdari Organizasyonlar: Pitching Day, Kültür Günü, İftar Yemeğ

Organizasyon Kategorileri

A Kategori: 

 • Üniversite, ev sahipliğinde akademik olarak düzenlenecek olan ulusal ve uluslararası kongre, konferans, akademik açılış ve çalıştay gibi kapsamlı etkinlikleri içermektedir.

 • İlgili akademik birimin yönetim/yürütme kurulundan onay alınır.

 • İlgili onay Rektörlük Makamı onayına sunulur.

 • Rektörlük makamı onayı ve ilgili akademik birimin yönetim/yürütme yürütme kurulu kararlarının ekte yer aldığı ve organizasyonun içeriğine ilişkin bilgilerin yer aldığı (katılımcı sayısı, bütçe, görevli akademik, idari personel talebi, afiş ve duyuru çalışmaları vb.) web sitesindeki başvuru formu doldurularak Uluslararası içerikli organizasyonlar için en az 6 ay, ulusal içerikli organizasyonlar için en az 3 ay öncesinden organizasyon birimine başvuru yapılır.

 • Başvuru etkinlik takviminin uygunluğu göz önüne alınarak organizasyon birimi tarafından değerlendirmeye alınır ve uygunluk durumuna göre planlama yapılarak bilgi paylaşımı sağlanır.

 • İlgili akademik ve idari birimlere ilgili bilgilendirme yapılır. 

Örn: SEPIP 

B Kategori: 

B1: Üniversitenin akademik birimleri (Enstitü, Fakülte, MYO, Bölüm) kapsamında düzenlenen seminer, webinar, panel vb. organizasyonları kapsamaktadır. 

•  İlgili akademik birimin yönetim/yürütme kurulundan onay alınır.

•  İlgili akademik birimin yönetim/yürütme yürütme kurulu kararlarının ekte yer aldığı ve organizasyonun içeriğine ilişkin bilgilerin yer aldığı (katılımcı sayısı, bütçe, görevli akademik ve idari personel talebi, afiş ve tanıtım duyuruları vb.) web sitesindeki başvuru formu en az 1 ay öncesinde doldurularak başvuruda bulunulur.

•  Başvuru etkinlik takviminin uygunluğu göz önüne alınarak organizasyon birimi tarafından değerlendirmeye alınır ve uygunluk durumuna göre planlama yapılarak bilgi paylaşımı sağlanır.

•  İlgili akademik ve idari birimlere ilgili bilgilendirme yapılır. 

B2: Akademik birimlerin kendi iç işleyişlerinde organize edecekleri etkinlikleri kapsamaktadır. 

•  Etkinlik takviminde çakışmanın önlenmesi ve duyuru süreçlerinin koordinasyonunun sağlanması amacıyla birimler planlayacakları etkinliklere ilişkin 15 gün öncesinde  organizasyon birimine bilgi verir. İlgili tarihe yönelik daha öncesinde farklı bir organizasyon planlaması yapılmış ise en yakın uygun tarih hakkında ilgili birim ile bilgi  paylaşılır. 

Örn: Fakulty Talks, Üreten Türkiye Paylaşımları, Üniversite Hayatına Giriş / Girişimcilik Dersi Seminerleri vb. 

C Kategori : 

• Üniversite kapsamında düzenlenecek olan sosyal ve kültürel içerikli organizasyonları (iftar yemeği, özel gün kutlamaları, resmi ve dini bayram kutlamaları, pitching day, uluslararası kültür günü vb.) kapsamaktadır.

• Rektörlük makamının bilgisi/onayı dahilinde Genel Sekreterlik Makamı ile organizasyon hazırlık planlaması yapılır.

• Organizasyon hazırlıkları etkinlik takvimine bağlı olarak en az 1 ay öncesinden başlatılır.

• İlgili akademik ve idari birimlere ilgili bilgilendirme yapılır. 

Örn: Pitching Day, Uluslararası Kültür Günü vb.

Organizasyon Süreci

Organizasyon Öncesi Hazırlık 

  • Talep formuna bağlı organizasyonun kategorisinin belirlenmesi (A-B-C ve Üniversite/Fakülte/MYO/Bölüm/Genel Sekreterlik)
  •  Organizasyonun içeriğinin ve kapsamının belirlenmesi
  •  Organizasyon kapsamında (iş birliği içerisinde gerçekleştirilen organizasyonlarda) iletişime geçilmesi gerekli ilgili kişiler ile iletişimin kurulması
  •  Organizasyonda ihtiyaç duyulacak akademik/idari personel birim ve sayılarının belirlenmesi
  •  Üniversite web sayfasının (ulusal ya da uluslararası kongre, workshop vb. olması halinde) Kongreler menüsünde yer verilmesi
  •  Akademik organizasyonlar kapsamında oluşturulan düzenleme komite üyeleri ile bir araya gelinmesi
  •  Organizasyon senaryosunun hazırlanması
  •  Organizasyona ilişkin katılımcı imza çizelgelerinin ve eğitim değerlendirme formunun hazırlanması
  • Organizasyon öncesi hazırlık için (afiş, tanıtım, protokol listesi, davetiyelerin, katılım belgelerinin planlanması, ses, salon ve canlı yayın vs.) ilgili kişilerle çalışmaların tamamlanması
  • Organizasyon için bütçe talep edilmesi halinde Rektörlük ve Genel Sekreterlik Makamının onayına sunulur.
  • Basın daveti ve basın ile organizasyona ilişkin bilgilerin paylaşılması 

Organizasyon Günü 

  • Organizasyondan en az 1 saat öncesinde son kontrollerin yapılması
  •  Organizasyon günü karşılamada yer alacak olan akademik ve idari personelin programın en az 30 dk öncesinde görev yerinde bulunmalarının sağlanması
  •  Karşılamada kayıt masası oluşturularak katılımcı kayıtlarının tutulması
  • Organizasyon sürecinde sunulacak ikramlıkların etkinlik başlangıcında ve etkinlik arasında kontrollerinin sağlanması
  • Organizasyon sonunda katılımcılar ile değerlendirme anketlerinin paylaşılarak geri dönüşlerin takip edilmesi 

Organizasyon Sonrası 

  • Katılım belgelerinin hazırlanarak, kontrollerinin sağlanması ve katılımcılar ile paylaşılması
  • Organizasyona ilişkin sosyal medya paylaşımlarının yapılmasının takibi
  • Organizasyona ilişkin değerlendirme formlarına ilişkin verilerin elde edilerek rapor haline getirilmesi
  • Organizasyon çıktılarının arşivlenmesi

Organizasyon Başvuru

 

Organizasyon Talep Formu

Organizasyon Bütçe Talep Formu

Organizasyon Birim Kataloğu

 



İletişim

 

Dr. Egehan ÖZKAN ALAKAŞ

E-mail: organizasyon@ostimteknik.edu.tr

Our experts will guide you every time

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Learn More
×
Follow us

Ostim, 100. Yıl Blv 55/F, 06374 Yenimaha​lle/Ankara

  • (0312) 386 10 92
  • info@ostimteknik.​edu.tr
Ostim Teknik Üniversitesi Web sitesi
  • Institutional

    ABOUT US


    About OSTİM
    About OSTİM Foundation
    About Our University
    OSTİMTech Focus Points

    UNIVERSITY ADMINISTRATION


    Board of Trustees
    Message from the Chairman of 
    the Board of Trustees​

    Rectorate
    Vice Rectors 
    University Advisory BoardCorporate Technology ManagerCorporate Sustainability 
    Management​

    ORGANIZATIONS


    OSTIMTECH SESİ - 2025
    Feza Gursey Memorial Day
    Conference on Colonial Crimes
    2024-2025 Opening Ceremony
    SEPIP 2025
    SEPIP 2024
    100th Anniversary of the Republic
    2023-2024 Opening Ceremony
    SEPIP 2023
    OSTIMTECH Organization Unit
    2021-2022 Opening Ceremony
    SEPIP 2022
    IBM-OSTIMTECH Workshop
    SEPIP 2020
    SEPIP 2021
    Congress on Public 
    Administration and Development​

    PUBLICATIONS


    OSTIMTECH Publications
    E-Bulletin
    Industrial Policy Journal

    ORGANIZATION CHART

    OSTİMTECH SUSTAINABILITY

    GENDER EQUALITY PLAN

    LEGISLATION

    QUALITY MANAGEMENT SYSTEM

    COMMUNICATION CENTER / OTİMER


  • Academic

    INSTITUTES


    Institute of Science
    Institute of Social Sciences

    FACULTIES


    Faculty of Economics and 
    Administrative Sciences​

    Faculty of Architecture and Design
    Faculty of Engineering

    HIGH SCHOOLS


    Vocational School
    School of Foreign Languages

    ACADEMIC SHOWCASE


    Publications
    Rankings

    COMMON COURSES  


    ​Department of Common Courses
  • Administrative

    GENERAL SECRETARY


    General Secretariat
    Organization Chart

    DEPARTMENT HEADS


    Press, Public Relations and Publicity 
    Directorate
    Department of Information 
    Management
    Human Resources Departmentı
    Library and Documentation 
    Department
    Department of Financial Services
    Department of Student Affairs
    Strategy Development Directorate
    Directorate of Construction Works, 
    Technical and Support Services

    DIRECTORATES


    Directorate of Career Planning, 
    On-the-Job Training, and Alumni 
    Relations
    Directorate of Health, Culture and 
    Sports
    Purchasing Directorate 
    International Relations Directorate
    Editorial Directorate 

    OTHER UNITS


    Legal Consultancy
  • Head Offices and Offices

    OUR RESEARCH CENTERS


    Entrepreneurship, Leadership Application and Research Center Ahi Evran Anatolian Entrepreneurship Research Centeri Industrial Policy and Development CenterTechnology Transfer OfficeWriting CenterETAUM 
    Energy Technologies Research and Application Center

    APPLICATION OFFICES


    New Technologies, New Professions and Skills Commission International Partnerships Coordination Scientific Research Projects CoordinationProject Development and Management OfficeFeatOptis SystemOTÜSEMEthics CommitteesDİLMER
    OTÜZEM (Distance Education Research and 
    Application Center)

    Scientific Research Publication Ethics Committee 

    INFORMATION SYSTEMS​


    EBYS (Electronic Document Management System)OBS (Student Information System)
    OBS (Administrative Staff Login)
    BKYS (Integrated Quality Management System)
    LMS (Distance Education System)
    INTRANET (Corporate Communication Portal)
    Bologna Course Information Pack
    Corporate Email Login
    Getting Information
  • Store
  • F.A.Q