Dijital Medya ve Pazarlama

Misyon ve Vizyon

DİJİTAL MEDYA VE PAZARLAMA ÖNLİSANS PROGRAMININ VİZYONU

"DİJİTALLEŞEN PAZARIN BİÇİMLENDİRİCİSİ KONUMUNDA, DAİMA ÖNCÜL OLMAK"

Dijitalleşme olgusunun, içinde bulunduğumuz yüzyılın en önemli unsurlarından biri haline geldiğinin ve bilişim dünyasının kârlılığa, gelişmeye ve markalaşmaya sağladığı katkıların farkındalığı ile, fiziksel ve beşeri yatırımların, küresel bir pazar olan dijital medya platformlarında yer almasını, sürdürülebilir ve tutundurulabilir olmasını sağlayacak, işletmelerin pazarlama hedeflerini gerçekleştirmelerine yönelik tüm analiz ve uygulama sürecine hâkim, rekabetçi aynı doğrultuda yenilikçi “Beyaz Yakalı” meslek elemanları yetiştiren öncül eğitim programlarından biri olmak.

DİJİTAL MEDYA VE PAZARLAMA ÖNLİSANS PROGRAMININ MİSYONU

Pazarlama ve Reklamcılık alanında;

İşletmelerin kurumsal iletişimini dijital platformlarda sağlayacak, mesleki standartların ötesinde; yenilikçi, hayal edebildiğini uygulamaya geçirebilen, dijital dünyanın en yakın takipçisi ve içerik üreticisi, sosyal medya platformlarının müşteri ilişkileri ve satın alma sürecine etkisinin farkında olan, arama motorlarında işletmelerin pazarlama hedeflerini gerçekleştirmelerine yönelik tüm analiz ve uygulama sürecine bilgi ve tecrübeleri ile destek sağlayacak, “Dijital Medya ve Pazarlama Uzmanı” olarak nitelendirilebilecek meslek elemanları yetiştirmek.